2013. február 7., csütörtök

7. rész  " Az igazi boldogság" 

Most végre először életemben úgy keltem fel, hogy volt miért felkelnem. Nem kell azt néznem, hogy minden barátnőmnek barátja van csak nekem nincsen, végre nem érzem magam egyedül. Pici korom óta mindig mindenki azt mondta nekem, hogy milyen szép vagyok. Egy kis időre el is hittem, hogy az vagyok, de nekem általában soha nem jött össze semmi. Soha nem volt még barátom és nem is értettem, hogy akkor miért is mondja mindenki, hogy nagyon szép vagyok. Én mindig úgy éreztem, hogy a világ legjelentéktelenebb embere vagyok. Ameddig a többiek bulizni voltak vagy a barátjukkal én otthon voltam és tanultam. Helyesbítek mostanáig éreztem úgy. Sikerült ez a modellkedés és a világ egyik leghelyesebb pasija a barátom. Az ÉN barátom. El sem tudom hinni. Még mindig azt hiszem, hogy csak álmodok, de ha ez csak álom akkor nem akarok soha felébredni.
Anya szava keltett fel a merengésemből:
- Jó reggelt Csipkerózsika! Nem akarsz felkelni?
- Anyaaa! Ne mááár! Nyári szünet emlékszel??
- Csak gondoltam el akarod mesélni, hogy mi volt tegnap. Újdonsült 1D barátnő - kacsintott rám.
- Jóó. Ha már felébresztettél akkor elmesélem.
Anya bemászott mellém az ágyba és elmeséltem neki az egész történetet. Legnagyobb meglepetésemre nagyon örült neki és azt mondta, hogy mindig ilyen fiút képzelt el mellém és, hogy legyünk nagyon boldogok.
El sem hiszem, hogy ilyen jó fej az anyukám!
- Ma is találkoztok? - kérdezte kíváncsian.
- Nem tudom. Lehet, de megvárom még ő keres. Megmondtam neki, hogy nálam egy fiúnak teperni kell.
- Ez az én kislányom! - mosolygott anya - De nézd csak meg a telefonodat!
- Mert? Mi történt vele?
- Ja semmi, csak egész reggel 5 percenként elkezd csipogni. Lehet, hogy merül.
Gyorsan odaszaladtam a telefonomhoz. 10 SMS Nialltől. Jézusom! Gyorsan belenéztem egy üzenetbe:
" Jó reggelt Hercegnőm! Ma lesz egy sajtó tájékoztatónk és utána csak a tied vagyok! Nagyon szeretlek és hiányzol! "
A legutolsó levél így szólt:
" Látom még nem keltél fel. Most indulok a tájékoztatóra. 2- re érted megyek a hotelhez. Mihez lenne ma kedved?"
Gyorsan visszaírtam neki:
" Szia Szőke Hercegem! Tényleg most keltem fel. Sok sikert a tájékoztatóhoz. Nem tudom, rád bízom magamat. Találj ki valami jó programot! Szeretlek!"
Gyorsan ránéztem az órára. Dél van. Szóval van még 2 órám.Mit csináljak addig? Gyorsan elmegyek és veszek magamnak valami aranyos ruhát. Olyat kell választanom ami Niallnak is tetszeni fog.
- Anya! Elmehetek venni magamnak valamilyen ruhát? Niall 2-re értem jön.
- Persze édesem! Mehetek veled?
- Gyere! Úgyis olyan régen voltunk együtt vásárolni.
Gyorsan összeszedelőzködtünk és elmentünk a legközelebbi plázába. Már el is felejtettem, hogy miért járunk anyával olyan ritkán vásárolni. Egyszerűen nem lehet kirobbantani a ruhák közül. Én a magam részéről vettem magamnak egy új Converse cipőt ami még hiányzott a kollekciómból, egy rövidnadrágot és egy aranyos pólót.
- Anyaa! Sietnünk kéne! Niall fél óra múlva a hotelnél van értem!
- Jóó, sietek de ezt a cipőt muszáj megvennem!
- De gyorsan ha kérhetem!
Nagy nehezen 13:40- kor sikerült kijönnünk a plázából. Mint a szél siettem fel a szobámba gyorsan átöltöztem és siettem is ki az ajtón.
- Szia Anya! Majd jövök!
- Érzed jól magad!
Mikor leértem Niall pont akkor jött be a Hotel ajtaján. Mikor meglátott felcsillant a szeme és odafutott hozzám majd felemelt.
- Te mindennap egyre szebb leszel! - majd egy gyengéd csókot lehelt a számra.
- Hmm.. ez finom volt. Nekem is hiányoztál- nevettem vissza - Mit csinálunk ma?
- Az titok - kacsintott.
Kézen fogva kisétáltunk az ajtón ahol életem egyik legnagyobb meglepetése várt rám....


1 megjegyzés: