2013. február 3., vasárnap

4. rész. " Életem legjobb napja"

- Az csodálatos lenne. - mosolyogtam.
- Akkor tízre érted jövök - mondta Niall és látszott rajta, hogy nagyon boldog.- Aludj jól Anne! Holnap fárasztó napod lesz!
- Ha veled lehetek nem hiszem, jó éjszakát Niall!
Bementem az ajtón és legszívesebben akkorát sikítottam volna ,hogy egész Anglia felébred álmából
- Anya!! - szaladtam be a szobába, ami elképesztő volt.
- Anne! Mi történt?
- Képzeld el, holnap az egész napot Niall-el fogom tölteni, mert elhívott, hogy töltsem vele a napot.
- Kicsim ez nagyszerű! De nem öreg picit hozzád?
- De, én is ettől félek. De majd holnap meglátjuk, hogy mi lesz. Lehet, hogy csak a kislányt látja bennem, elvileg 5 évvel idősebb és az picit sok.
- Anne! Ha valóban szeret, akkor nem számít, hogy menni idősek vagytok. Apukád is 5 évvel idősebb nálam és egyáltalán nem látszik. Ne veszítsd el a reményt már az elején!
- Köszönöm anya! Annyira örülök, hogy te is velem jöttél. Nagyon szeretlek!
- Én is téged édesem! De most menj aludni, holnapra gyönyörűnek kell lenned.
- Rendben anya, jó éjszakát!
- Jó éjt Anne!
A hálószobám valami csodálatos volt. Saját tv, hatalmas ágy, külön fürdőszoba. Imádtam már az első perctől és az enyém lesz egész nyáron. A One Direction-nel együtt.
Gyorsan beszaladtam a fürdőbe, lezuhanyoztam és lefeküdtem aludni. Olyan hamar elaludtam, hogy semmire nem emlékszem.
Reggel anya hangjára keltem:
- Anne! Nem kéne felkelned? Niall mikorra jön érted?
- 10-re. - morogtam
- Nem akarok ünneprontó lenni de fél tíz is elmúlt már.
- Hogy mi??!! - rontottam ki az agyból - El fogok késni!
Teljes erőmből bevetettem magam a fürdőbe és rekord gyorsasággal elkészültem. 9:55 -re teljesen kész voltam. Anya megcsinálta a hajamat és a sminkemet. Fogjuk rá, hogy tűrhetően néztem ki.
Niall pontosan tízkor kopogott be hozzánk. Anya nyitott ajtót.
- Jó reggelt Mrs. Saturday - üdvzölte anyát- Niall Horan vagyok. Anne itt van?
- Szia Niall! Persze már nagyon várt téged. Bejössz?
- Köszönöm nem. Nagyon sok mindent terveztem mára. - kacsintott anyára
- Ez esetben szólok neki.
- Nem kell. Itt vagyok - futottam oda hozzájuk - Szia Niall!
- Szia Anne! Gyönyörű vagy!
- Ne kamuzz! - pirítottam rá - De azért aranyos vagy. Szia anya! Majd hívlak!
- Sziasztok! Érezzétek jól magatokat!
- Viszlát Mrs. Satruday!
- Szia Niall!
Kirohantunk a szállodából. Niall egyenesen a kocsijához kísért. Beszálltunk a kocsiba és beszélgetni kezdtünk.
- Mihez van kedved Csajszi? - kérdezte Niall.
- Nem tudom. De fél füllel hallottam, hogy sok mindent terveztél mára. Rád bízom magam.
- Rendben, akkor elviszlek reggelizni, mert nem úgy látom mintha ettél volna.
- Uhh basszus. Reggelizni tényleg elfelejtettem. Ne haragudj, gondolom a reggeli nem volt benne a programban - szomorkodtam.
- De igazából benne volt! - vigyorgott - Tudtam, hogy nem fogsz enni semmit, szóval ezt beleterveztem!
- Fantasztikus vagy! - kiabáltam, és egy puszit nyomtam az arcára - Jajj, ne haragudj! Nem akartam!
- Semmi baj. Isteni volt! - nézett rám - Kaphatok még egyet?
- Talán majd reggeli után - kacsintottam rá.
- Csak győzzem kivárni.
- Muszáj lesz - nevettem.
Megérkeztünk a helyre ahol reggelizni fogunk. Csodák csodájára nem a Nando's volt. De nagyon szép hely volt, egy tó parton volt és minden tele volt rózsákkal. Egyszerűen tökéletes volt.
- Tetszik? - kérdezte Niall
- Ez valami elképesztő! Honnan tudtad, hogy a kedvenc virágom a rózsa?
- Ráhibáztam. Örülök, hogy tetszik. Akkor megkaphatom a puszimat?
- Megkaphatod te kis ír manó - mondtam kitörő nevetéssel.
- Várj, most én adok neked! Csukd be a szemed!
- Niall!
-Bízz bennem. Ugye bízol bennem?
- Bízok benned.
Becsuktam a szememet és csak annyit láttam, hogy Niall arca közeledik az enyémhez, de a puszi nem a várt helyre érkezett. Az arcomra vártam helyette a számat puszilta meg.
Mikor kinyitottam a szemem Niall egy csokor rózsát tartott a kezében, ami még a díszítéstől is szebbek voltak.
A meglepetéstől szólni sem tudtam....

1 megjegyzés: