2013. február 4., hétfő

5. rész "Together"

- Ez meg mi volt? - kéredztem meglepődve.
- Bocsánat, nem akartalak letámadni - szabadkozott Niall.
- Dehogyis! Borzasztóan jó volt, és ezek a virágok is gyönyörűek. Köszönöm szépen! De miért kapom ezeket?
- Mert, nagyon szeretek veled lenni és tudom, hogy nagyon hülyén hangzik, hiszen csak tegnap ismertelek meg. De mikor tegnap belém futottál a büfében, már tudtam, hogy te vagy az a lány akire vártam.
- Niall, ez egyszerűen hihetetlen - már sírtam a meghatottságtól- Gyere üljünk le! Valamit meg kell veled beszélnem.
Niall arcáról lefagyott a mosoly.
- Van valakid? - kérdezte riadtan.
- Nem, nincsen senkim. Ne aggódj, nem azért akartam veled beszélni.
- Akkor mondjad gyönyörűm. Mindent meg lehet oldani.
- Na figyelj ide, és kérlek ne szólj közbe.
Niall egy képzeletbeli cipzárat húzott a szájára. Kicsit elmosolyodtam és folytattam.
- Figyelj Niall. Először is, nem gondolod, hogy az az 5 év kicsit sok közöttünk? Meg mit  fognak szólni a fiúk a bandában ha megtudják, hogy velem vagy? Nem akarom, hogy miattam ne a karrieredre figyeljél, mert az a legfontosabb. Mit szólna Perrie, Eleanor és Danielle? Sokkal fiatalabb vagyok mint ők és nem is vagyok olyan szép. A Directionerekről nem is beszélve. Kiutálnának még a Földről is, hogy mit képzelek magamról, hogy ellopom az ők kis ír manójukat. Tudom, hogy így lesz hiszen én is az vagyok és ellenkező esetben nekem se tetszene - mondtam elpirulva - Nekem is te vagy a kedvencem. A másik meg a távolság. Megtudnánk oldani egy távkapcsolatot?
Láttam, hogy elfogyott Niall türelme ezért abba hagytam.
- Most válaszolok a kérdéseidre. Szép lassan. - válaszolta nyugodtan - Szerintem egyáltalán nem sok. Sőt szuper. Mindig is fiatalabb barátnőt szerettem volna, és az életkor csak egy  szám. Nem számít hány éves vagy. A fiúk meg csak örülni fognak neki, hiszen egész este rólad beszéltem nekik, így visszagondolva nagyon idegesítő lehettem. Karrier, szerintem a karrieredre neked is figyelned, kell hiszen szuper modell vagy és hatalmas jövő vár rád szerintem. A csajok is imádnának, mindig azt mondják, hogy menjek el ismerkedni lányokkal, hogy hátha megtalálom a Nagy Őt. Soha nem hittem volna, hogy egy büfében futok vele össze. De igen tényleg nem vagy olyan szép mint ők....sokkal szebb vagy, nekem te vagy a világon a legszebb. A Directionerekkel ne foglalkozz, ha látják, hogy mennyire szeretjük egymást ők is örülni fognak nekünk. Tényleg én vagyok a kedvenced? - itt látta rajtam, hogy elpirulok, de folytatta - A távkapcsolatok igenis működhetnek. A srácok is így oldják meg a lányokkal. Ők se találkoznak mindennap, pedig egy városban élnek. Hidd el, hogy meg lehet oldani mindent, csak akarni kell, és én nagyon akarlak téged.
-Neked egyszerűen nem lehet nemet mondani.- mosolyogtam rá.
- Annyira gyönyörű a mosolyod. Imádom látni a mosolyodat. Ígérd meg, hogy ha veled leszek mindig mosolyogni fogsz.
- Megígérem, de még nem mondtam igent az ajánlatodra. Az lehet, hogy én sok mindent tudok rólad de te rólam nagyon keveset. Ezen változtatni kell - kacsintottam rá.
- Ez esetben, Miss Saturday. Megmutatom neked az egész várost töviről-hegyire, és közben megismerjük egymást.
- Köszönöm Mr. Horan. Kellemesebb társaságot el sem tudnék képzelni önnél.
Niall mosolygott és intett a fejével, hogy induljunk.
- A kezedet azért megfoghatom? - kérdezte.
- És a paparazzik?
- Hozzá kell szoknod. De nyugalom, vigyázok rád. Nem fogom hagyni, hogy bántsanak.
- Köszönöm Niall. Édes vagy - mondtam -Ezért megérdemelsz egy hatalmas puszit.
Egy hatalmas puszit nyomtam az arcára és kézen fogva elindultunk London belvárosa felé....

1 megjegyzés: