2013. február 12., kedd

11. rész " Új barátnők"

Reggel nagyon korán felkeltem. Megreggeliztem gyorsan, megmostam a hajamat, kifestettem a körmömet szóval mindent amit csak lehet megcsináltam.
- Mikor jön érted Niall?
- Jajj de jó, hogy szólsz. Teljesen felfelejtettem.
Gyorsan elszaladtam a telefonomért. Hát persze, hogy jött egy SMS-em. Jellemző...mindig ő ír előbb.
" Szívem 11-re érted megyek. Addig legyél jó. Sziaa"
- Tizenegyre jön értem! - kiabáltam anyának
- Akkor kapkodd magad, mert 5 perc múlva 11 óra.
- Sietek.
Gyorsan felöltöztem, felvettem egy régebbi tornacipőmet, egy rövidnadrágot és egy pólót amit apától kaptam.
- Szia Anya!
- Szia Anne! Vacsora 7-kor..ne késsetek!
- Sietünk!
Odarobogtam a lifthez és megnyomtam a gombot ami levitt a földszintre. Jajj de jó még nincs itt. Addig elmehetek a mosdóba. Amint kiléptem a mosdóból csak egy hatalmas rózsacsokrot láttam mai még ez előzőnél is nagyobb volt és teljesen eltakarta az én kis manómat.
- Niall! - kiabáltam - Annyira hiányoztál!
- Szia édesem! Nekem is nagyon hiányoztál - és egy hatalmas csókot nyomott a számra.
- Na hova viszel ma? - kérdeztem
- Egy különleges helyre ahol különleges embereket fogsz megismerni.
- Akkor siessünk, mert már nagyon kíváncsi vagyok.
Gyorsan beültünk Niall kocsijába és meg sem álltunk egy nagyon szép ház előtt.
- Na gyere!
- Niall hova hoztál?
- Nyugi. Szuperül fogod magad érezni.
Ahogy beléptünk az ajtón Niall elkiabálta magát.
- Megjöttünk srácok!
Először Hazza robogott le a lépcsőn.
- Anne! De régen láttalak Csajszi! Hiányoztál már, Niall teljesen kisajátít - Hazza mérgesen nézett Niallra aki elnevette magát.
- Hát az én barátnőm macskaimádó!
- Szerinted nem tudom? Éjjel- nappal róla beszélsz - itt kicsit elpirultam, majd Harry hozzám fordult - De azért nagyon örülünk, hogy itt vagy - felkapott a levegőbe és megpörgetett.
- Rakj le Styles! - kiabáltam nevetve.
- Mi ez a kiabálás itt az ajtóban? - jött hozzánk mosolyogva Louis - Szia Anne! Annyira örülök, hogy látlak - odajött és megölelt. - El! Gyere itt van Anne! Gyertek ismerjétek meg!
Eleanor, Danielle és Perrie egyszerre jöttek ki a szobából.
- Szia Anne! - mondta El és megölelt - Annyira örülök, hogy megismerhetlek. Annyit hallottam már rólad.
- Szia El!- mondtam mosolyogva - Én is annyira vártam már, hogy megismerjelek.
- Szia Anne! - nevetett rám Danielle - Tényleg olyan szép vagy, mint ahogy a srácok mesélték, örülök, hogy megismerhetlek - tőle is kaptam egy nagy ölelést.
- Szia Dani! Én is örülök, hogy megismerhetlek és ne túlozz kérlek, mert ti vagytok a gyönyörűek.
Végül Perrie jött oda hozzám.
- Anne! Annyira jó látni azt a lányt akibe Niall így beleesett. Örülök, hogy megismerhetlek.
- Perrie! Nem különben.
- Anne! Szia Kislány! Nekünk már nem is köszönsz? - szólt Zayn aki Liammal az oldalán jött ki.
- Mi nem vagyunk olyan fontosak ugye? - nevetett Liam
- Dehogyisnem! Annyira örülök, hogy láthatlak titeket srácok!
- Na gyerünk be, kezd kissé szűkös lenni ez a bejárat.
Bementünk a nappaliba ahol leültünk beszélgetni. Mindenki annyira jó fej volt és mindenről kérdeztek én meg mindenre készségesen válaszoltam. 5 óra felé a fiúk megunták a rengeteg beszélést és elmentek Louis szobájába videójátékozni én meg lent maradtam a lányokkal.
- Annyira örülünk, hogy itt vagy velünk Anne - mosolygott Eleanor.
- Niall állandóan rólad áradozott nem is értettünk, hogy mi lehet rajtad olyan különleges, de tévedtünk. Nagyon jó fej csajszi vagy. Pont olyan vagy mint Niall lány megfelelője. - nevetett Perrie
- Köszönöm csajok. Annyira rendesek vagytok velem. Én bevallom féltem, hogy mit fogtok szólni hozzám, mert fiatalabb vagyok egy pár évvel, mint ti és nem tudtam elképzelni, hogy mit fogtok szólni hozzám.
 - Anne! Ne butáskodj - nevetett Dani - Nem számít, hogy mennyi idő vagy. A lényeg, hogy szeressétek egymást. Liam és köztem is 5 év van. De mi van akkor? Nem a kor a lényeg.
- Ami meg minket illet. Ezennel bejelentem szerintem a lányok nevében is, hogy kaptál 3 új barátnőt - nevetett Eleanor.
- Így van - mondta kórusban Pezz és Dani.
- Köszönöm lányok, hogy ilyen barátnőket kaphattam. -mondtam boldogan és odamentem megölelni őket.
- Holnap shoppingolni megyünk a csajokkal - mondta Perrie - Nincs kedved velünk jönni. Megmutatjuk neked London legjobb üzleteit és veszünk neked egy csomó ruhát.
- Persze, hogy van kedvem. Köszönöm, hogy elvisztek.
- Ez a legkevesebb. Most már te is családtag vagy. - mondta Dani.
Észre sem vettük, hogy a fiúk már lejöttek és minket néznek.
- Annyira örülök, hogy ilyen jóba lettetek. - mondta Niall
- Még szép! Anne nagyon aranyos lány és nagyon összeilletek - mondták a lányok - Holnap shoppingolni visszük!
- Akkor jó! Nem tudom, hogyan fogom kibírni - siránkozott Niall
- Majd mi elviszünk valami pasis programra - nevettek a fiúk
- Megbeszéltük - nevetett Niall - De gyere Anne! Mennünk kell! Anyukád mérges lesz ha elkésünk.
- Rendben. Sziasztok srácok. Örülök, hogy találkozhattunk. Holnap majd hívlak titeket csajok!
- Elmentetted a számunkat? - kérdezte El
- Persze mind megvagytok!
- Akkor Sziasztok és jó éjszakát!
Mindenkitől elköszöntünk Hazza természetesen megint agyonra ölelgetett, de én így szeretem. Beszálltunk a kocsiba és elindultunk vissza a hotelba.
- Köszönöm, hogy bemutattad a csajokat. Már most nagyon szeretem őket.
- Ők is meg akartak már ismerni. De örülök, hogy örömet okozhattam.
- Ma még csak egy csókot kaptál.
- Tudom és már elvonási tüneteim vannak - mondta Niall
- Akkor gyere, enyhítek rajta.
Kicsit kényelmetlen a kocsiban de Niall csókja mindent kárpótol.
- Köszönöm. Meg is érkeztünk. Anyukád már biztosan nagyon vár.
- Az biztos.
Kiszálltunk a kocsiból és elindultunk a hotelbe fel a szobánkhoz...


1 megjegyzés: