2013. február 24., vasárnap

16. rész " Az új ház"

Mikor bementem a szobánkba az asztalon egy cetlit találtam. A cetlin ez állt: " Hercegnő! Meglepetééés! Apáddal nem vacsorázni mentünk hanem beköltöztünk az új házba. Gyere és nézd meg! Mi itt várunk. Kérd meg Niallt, hogy hozzon el. Nem szeretnék, hogy egyedül mászkálj a sötét utcán. Anya."
Annyira boldog lettem és izgatott, hogy rögtön előbányásztam a telefonomat a táskámból és felhívtam Niallt. Rögtön felvette.
- Szia Annie! Már hiányzom is? - kérdezte szellemeskedve.
- Szia! Persze, hogy hiányzol. De most nem ezért hívlak. Nagyon messze vagy már?
- Nem igazából itt vagyok lent a hotel haljában. Apukád hívott és elmondta, hogy mi van. Olyan vicces volt eljátszani, hogy semmiről nem tudok. - nevetett bele a telefonba.
- Szóval te mindenről tudtál? Na várjál csak. Csak kaparincsalak a karmamim közé. Megemlegeted még ezt. Kis gonoszok. - nevettem vissza.
- Na gyere! Siess! Addig felkészülök a halálra.
- Készülj is! Mindjárt ott vagyok!
- Várlak.
Leraktam a telefont és rohantam a lifthez. Menet közben gondolkodtam. De hülye vagyok. Bruce sem várt az ajtónál. A cuccaim se voltak a helyén. Ez is Niall miatt van. Túlságosan szeretem. Na ezt is a fejéhez fogom vágni. Mikor leértem a földszintre egy nagyon rossz látvány fogadott. Egy csomó lány rajongó volt ott és Niallel fotózkodtak. Nem akartam odamenni. De kicsit rossz érzés is volt. Tudom, hogy ez vele jár de akkor is. Mikor végső bánatomban odamentem a recepcióhoz és leadtam a kulcsomat valaki hátulról megfogta a kezem. Niall volt az. A rajongók előtt odajött hozzám és megcsókolt. A csók után ezt suttogta:
- Mindennél jobban szeretlek.
- Én is téged.
Nagy meglepetésemre a Directionerek odajöttek és gratuláltak, hogy milyen szép pár vagyunk és sok boldogságot kívántak nekünk. Annyira aranyosak voltak. Kértek közös képet meg autógrammot. Elköszöntünk tőlük és elmentünk a házunkhoz.
- Te tudod hol van a ház? - kérdeztem.
- Persze. Én ajánlottam a szüleidnek.
- Ezt nem hiszem el. - mondtam durcásan - Mindenből kimaradok.
Niall csak mosolygott és beállt egy gyönyörű fehér ház udvarába.
- Ez a mi házunk? - hüledeztem.
- Pontosan.
Valami eszméletlen volt. Hatalmas kert tele gyönyörű növényekkel. Egy medence az udvaron. Egy kis tó. Mindig ilyen házra vágytam.
Anyáék láthatták, hogy megjövünk és kijöttek elénk.
- Na hogy tetszik Prücsök? - kérdezte apa
- Ez valami bámulatos.
- Gyertek be megmutatjuk a ház többi részét.
Apa megfogta anya kezét és együtt sétáltak be. Niall és követte a példát. Annyira imádom fogni a kezét. Mintha soha nem akarnám elengedni.
A ház belülről is bámulatos volt. Hatalmas étkező és konyha. Az emeleten volt a szobám, anyáéké meg a földszinten. A szobám fekete és lila volt. Imádtam. Hatalmas baldachinos ággyal, saját fürdővel és terasszal maga volt az álom. Volt egy vendég szoba is amit ünnepélyesen Niallnek adtuk, aki szólni sem tudott az örömtől. Mikor a gyönyörű házat bejártuk. Apáék így szóltak:
- Egy legjobbat még nem is tudod.
- Ennél jobb is van?
Apa, anya és Niall csak mosolygott.
- Ki vele. Mit nem mondtatok el?
- Niall mondd el neki! - mosolygott anya.
- Hát - kezdett bele Niall - A szomszédokról nem is kérdeztél.
Látta, hogy leesik az állam.
- Remélem nem gáz, hogy a One Direction lesz a szomszédod.
- Komolyan a szomszédban lakik a One Direction?....Soha nem hallottam róluk - nevettem.
Niall is elkezdett nevetni.
- Emberek több komolyságot - vigyorogtam - Ennél nagyobb ajándékot nem is kaphattam volna. Apa, anya imádlak titeket! - megölelgettem őket és utána Niallhoz fordultam - Téged is imádlak!
- Én is téged! Örülök, hogy örülsz és, hogy a szüleid is így megbíznak bennem.
- Ez természetes Niall, már családtag vagy - mosolygott anya.
- Ez így van! Nagyon kedvelünk Niall. Örülünk, hogy itt vagy - mondta apa.
- Én is köszönöm és maguk a világ legjobb fej szülei. De most már mennem kell. Holnap sajtótájékoztató lesz.
- Muszáj menned? De itt laksz a szomszédban.
- Ne haragudj hercegnőm! Holnap találkozunk. Ennél közelebb nem is lehetnénk egymáshoz.
- Ez igaz. Akkor szia! Még este felhívlak oké?
- Persze, de nem ha én hívlak előbb.
Kikísértem Niallt és visszamentem álmaim házába. Lehetne még ennél is jobb az életem?

2 megjegyzés: