2013. február 14., csütörtök

13. rész "A világ legjobb híre"

Ma reggel apa keltett fel. Annyira hiányzott már és most itt van. Minket ahogy megszülettem valami különleges kapocs kötött össze. Mi mindig annyira megértettük egymást, teljesen ugyanolyanok vagyunk és ezért sokat is veszekedtünk. De ettől függetlenül imádom.
- Anne, kicsim! Kelj fel!
- Még 5 percet! - nyöszörögtem
- Gyere kicsim! Valamit meg kell beszélnünk.
Ezekre a szavakra megfagyott a vér az ereimben. Ugye nem Niall? Ugye nem tiltják meg, hogy együtt legyünk?
- Rendben megyek.
Kimásztam az ágyból és kimentem anyához a konyhába.
- Gyere ülj le kicsim! Tessék itt a teád.
Anya és apa leültek mellém és megfogták a kezemet.
- Anne! Valamit el kell mondanunk.
- Mondjátok már kérlek.
- El kell költöznünk. Apádat áthelyezték.
- Jézusom, hova kell költöznünk? És itt kell hagynom Niallt a költözködés miatt? És milyen messzire megyünk?
- Anne! Lenyugodnál, ha hagynád elmondanám, hogy hova helyeztek.
- Mondd kérlek gyorsan.
- Az a helyzet, hogy....Londonba helyeztek át.
- Londonbaaaaaaaaaa? - visítottam - Szóval ideköltözünk?
- Igen, ide kicsim. - mosolygott anya.
- Akkor mindennap találkozhatok majd Niallel?
- Hát persze kicsim.
- Ide járhatok majd középiskolába?
- Ide. - nevett apa
- Ti vagytok a legszuperebbek!! És mikor költözünk?
- Mi ma megyünk megnézni a házat. Jössz velünk?
- Mennék én de a csajok elvisznek ma shoppingolni. Úgyis kell vennem egy szép ruhát, mert Niall este vacsorázni visz.
- Akkor meglepetés lesz a ház.
- Az biztos. És mikorra költözünk át?
- A jövőhéten. Már beszéltünk a költöztetőkkel.
- Ez valami csodálatos. Ez nem velem történik ugye? Csípjetek meg!
Apa egy hatalmasat bokszolt a karomba.
- Uhh..ébren vagyok akkor. Még egyszer köszönöm, hogy ide költözünk.
- Ne nekünk köszönd hanem apád cégének.
- Nekik is meg fogom nyugalom.
Bruce éppen akkor jött be a szobába.
- Hallod Bruce? Ide fogunk költözni. Londonba! Mindennap együtt lehetek Niallal! - felkaptam a kutyust és végig pörögtem vele a lakosztályon.
- Nyugalom Anne össze fogsz törni valamit.
Leraktam a kutyát, beszaladtam a szobámba a telefonomért és felhívtam Niallt.
- Szia szerelmem! - szólt bele a telefonba.
- Szia édesem! Zavarlak?
- Dehogyis! Mondjad!
- Képzeld el...Londonba fogunk költözni.
- Ezt nem hiszem el. Most csak szívatsz ugye?
- Neeem. Mindennap együtt lehetünk az év minden napján, mert én is itt fogok lakni.
- Anne! Ez a világ legjobb híre. Annyira szeretlek! Ezt este el kell mesélned részletesen. De most mennem kell.
- Igen Anne mennie kell - szólt bele Hazza a telefonba - De attól még imádunk téged.
- Szia Styles! Én is titeket! Legyen szép napotok!
- Szia Saturday! Neked is! - nevetett Harry.
- Szia szerelmem! Este látlak! - szerezte vissza Niall a telefont.
- Szia!
A délelőtt gyorsan eltelt és én már nagyon vártam, hogy jöjjön a délután, mert a csajokkal 2 órát beszéltünk meg. Vajon milyen ruhát vegyek magamnak estére? Majd a lányok segítenek benne, örülök, hogy ilyen barátnőim lehetnek...


1 megjegyzés: