2013. február 5., kedd

6. rész " Új életem kezdete"

A város valami gyönyörű volt. Mintha csak nekünk lett volna ilyen szépen feldíszítve. Először Niall levitt a Temze partjához. Annyira romantikus volt kézen fogva sétálni azzal a fiúval aki a világon bárkit megkaphat, de mégis velem van ott együtt és végig mosolygott. Mindenről beszélgettünk. Beszélgettünk a családjáról, a gyerek koráról, a barátairól, azokról a dolgokról amiket az interneten olvasok róla és nagyon sok minden teljesen máshogy van mint ahogy azt elolvasom. Utána ő kérdezett engem. Elmeséltem neki az egész eddigi életemet, hogy mennyit imádkoztam azért, hogy modell lehessek és, hogy meddig tartott eljutni idáig. Meséltem neki arról, hogy mennyire hatalmas Directioner vagyok, hogy egy ideig ő volt a háttér a telefonomon. Ekkor megállt egy így szólt:
- Tényleg én voltam a háttered? - vigyorgott
- Igen - pirultam el - De már régebben.
- Most rosszul érzem magam.
- Miért?
- Mert nekem nem te vagy a hátterem. Na de nem baj. Majd most az leszel. Kérlek, hagy csináljak rólad egy képet.
- Muszáj? - vonakodtam.
- A kedvemért - vágta be a kiskutya fejét
- Na jó, de csak akkor ha te is rajta leszel.
- Rendben, na gyere ide!
Gyorsan megcsinálta a képet és megmutatta.
- Jézusoom! Szörnyű fejem van rajta!
- Anne! Gyönyörű vagy! Hidd már el! Mostantól ez a kép lesz a hátterem, hogy amikor nem vagy velem akkor is egy kicsit velem lehess.
- Küldd át és nekem is ez lesz!
- Rendben. De akkor kérem a telefonszámod - kacsintott rám
Megadtam a telefonszámomat. Ő meg átküldte nekem a képet és sétáltunk tovább.
Menet közben megtaláltunk egy nagyon aranyos cukrászdát ahová rögtön be kellett menni, mert a kis haspók már nagyon éhes volt.
Megettük a sütinket és elindultunk hazafelé. A szobámig kísért Niall majd így szólt:
- Anne. Hogy döntöttél? Megpróbáljuk ezt az "együtt" dolgot?
- Niall. Már délelőtt igent akartam mondani, de kíváncsi voltam, hogy mi lesz a reakciód. Nagyon örülök, hogy megismerhettelek.
- Istenem te láány! Egész nap görcsöltem, hogy minden jól sikerüljön erre kiderül, hogy átvágtál. Na szépen kezdődik.
- De mostantól még ennél is jobban kell teperned. Régi vágású lány vagyok. Én nem fogok futni egy fiú után.
- Teperni fogok. Érted bármit megteszek. Megtaláltam a legtökéletesebb lányt a világon. Nem fogom elengedni.
- Igen. Szeretném megpróbálni ezt a dolgot együtt. Veled.
- Nem fogod megbánni. De látom ki vagy fáradva. Jó éjt szerelmem. Szeretlek.
- Neked is. Én is szeretlek.
Láttam, hogy Niall arca közeledik az enyémhez és megcsókol. Életem legjobb csókja volt. Olyan, mintha a száját tökéletesen az enyémhez készítették volna. Tényleg ő az igazi.
- Szia Niall! - mondtam miután vége lett a csóknak
- Szia Anne!
Bementem és anya rögtön letámadott a kérdéseivel.
- Anya most nagyon fáradt vagyok. Holnap reggel mindent elmesélek.
- Rendben Édesem! Jó éjszakát!
Bementem a szobába és gyorsan leültem a gép elél és felmentem a twitteremre. Azt látom, hogy az összes 1D tag bekövetett és Niall kirakta a képet rólunk ezzel a felirattal: " Ez a lány a mindenem! Kérlek szépen ne bántsátok, mert már így is fél, hogy mit fogtok szólni. Próbáljátok meg annyira szeretni mint Én, mert Én boldog vagyok vele!!!"
Biztosan csak álmodom - gondoltam - És örömtől fáradt szemmel lefeküdtem és a barátomról álmodtam... akit 14 éves korom óta imádok...Niall Horanról...

1 megjegyzés: