2013. február 11., hétfő

10. rész  "Annyira jól esett ezt megbeszélni!"

Miután elköszöntem Nialltól a szoba előtt anya rögtön letámadott.
- Jézusom Anne! Csurom víz vagy! Mit kerestél te kinn ilyen időben?  Ha tudtam volna, hogy ilyen felelőtlen vagy akkor nem engedlek el sehova - és folytatta volna még sokáig de rászóltam.
- Anya! 17 éves vagyok! Kérlek hagy mondjam el, hogy mi történt és nyugodj meg! Csak egy nyári eső volt. De most ülj le szépen, főzz magadnak egy teát én átöltözök és mindent elmesélek, de ha ilyen vagy nem mondok semmit! - mondtam komolyan.
- Rendben! De mindent el kell mesélned és ajánlom, hogy meggyőző magyarázatod lesz rá!
- Hidd el, nagyon meggyőző leszek.
Gyorsan levettem a vizes ruháimat, lemosakodtam és felvettem a pizsimet. Addigra anya is lenyugodott és leültünk, hogy elmeséljem.
Elmeséltem neki mindent a London Eyetól kezdve, az esőn keresztül, a vallomásig mindent. Anya a végén már csak mosolygott és jó kedve lett.
- Anne! Ne haragudj, hogy ilyen voltam. Örülök, hogy jól érezted magadat. Niall tényleg ezeket mondta?
- Szó szerint. Mindent megjegyeztem. - mosolyogtam.
- Hát kislányom tényleg te vagy a világ legszerencsésebb lánya. És táncoltatok az esőben? Ez annyira romantikus. Apádnak leckéket kellene vennie Nialltól. Meg is mondom neki ha beszélek vele.
- Te beszéltél apával? - csillant fel a szemem.
- Igen, igazából téged keresett de mondtam, hogy kivel vagy és azt mondta, hogy akkor majd holnap felhív. Ő is nagyon kíváncsi - kacsintott anya - De most beszéljünk rólad. Kicsim ezt nevezem.
- Mert?
- Miért?! Emlékszel mikor megkaptad 14 éves korodban ez első One Direction lemezt és azt mondtad, hogy te egy nap találkozni fogsz velük, mi meg csak nevettünk? Emlékszel amikor azt mondtad, hogy te modell leszel és világhírű leszel, mi meg nem hittünk neki, hanem csak azokat az okokat kerestük, hogy miért nem lehetsz az és nem láttuk, hogy ez neked mennyire rosszul esett. De te nem adtad fel, pedig tudtad, hogy Magyarországról nem lesz valami könnyedén híres az ember de neked sikerült bebizonyítanod, hogy semmi sem lehetetlen. Büszke vagyok rá, hogy az édesanyád lehetek, bocsánatot kérek, hogy nem támogattunk téged az elején. Mától én vagyok a legnagyobb rajongód és a végsőkig támogatni foglak, hogy valóra váltsd az álmaidat. De úgy látom, hogy az egyik már valóra vált - kacsintott rám.
- Anya! - könnyes lett a szemem - Annyira örülök, hogy így gondolod. Mindig azt mondogattad, hogy nem lehetek modell, mert mi nem vagyunk olyan emberek mint a modellek. De én be fogom bizonyítani neked és a családnak, hogy nem kell szégyellniük, hogy modell lettem, mert nem fognak semmi rosszat hallani rólam. Isten meghallgatta az imáimat, soha nem lehetek elég hálás ezért. Az iskolában senkinek nem voltak ilyen álmai, mint nekem. Ott mindenki annyira realista volt. Mint ti is ők is mindig kinevettek, ha mondtam, hogy én híres leszek és valóra akarom váltani az álmaimat. Egy idő után már nem is mondtam senkinek, mert nem akartam még jobban elbizonytalanodni. Igen, néha elbizonytalanodtam abban, hogy valóra fogom- e váltani az álmaimat és nekem nem ezt az életet szánták és egy nagy senkiként fogok meghalni. De elhessegettem magamtól ezt a gondolatot és csak arra gondoltam, hogy a dolgok nem ok nélkül történnek és fent az égben már mindenkinek megírták a sorsát és mindenkivel az fog történni amit megírtak neki. Lehet, hogy most ki fogsz nevetni, de ahogy megláttam a fiúkat valami belső érzés fogott el, tudtam, hogy az életünk egyszer találkozni fog és utána együtt folytatódik. Ebben mindig is biztos voltam. El sem tudod mennyire boldog vagyok!
- Kislányom! Soha nem akartalak eltántorítani, csak féltettelek, ahogy most is. De tudom, hogy Niall nagyon fog rád vigyázni. Én is hiszek benne, hogy előre meg van írva történetünk és tudtam mikor megszülettél, hogy egy különleges életet szántak neked ott fent.
- Honnan tudtad?
- Csodálatos kisbaba voltál. Annyira értelmes voltál és gyönyörű. El sem tudod képzelni mennyire. De most még szebb vagy.
- Anya! Tudod, hogy nem vagyok az.
- Anne! Csodálatosan gyönyörű vagy. Csak te hiszed azt, hogy nem vagy. Behívtak fotózásra egy divatcéghez és a világ egyik legjobb pasija a barátod. Mégis miért lennél csúnya?
- Nem tudom, de ne erről beszéljünk.
- Oké, de kicsim én álmos vagyok. Elmegyek aludni, jó éjszakát! Aludj jól!
- Oké. Szia Anya!
- Ja és Anne! Nincs kedved holnap áthívni Niallt vacsorára? Meg szeretném ismerni, főzök neki valami jó magyarosat! Úgy hallottam szeret enni - nevetett anya
- Megkérdezem - nevettem vissza
Én is álmos voltam, szóval bementem a szobába és megnéztem a telefonomat. Jött egy SMS Nialltól:
" Jó éjszakát édesem! Aludj jól! Holnap látjuk egymást. El sem tudod képzelni mennyire hiányzol! Nagyon szeretlek!!!"
Gyorsan visszaírtam neki:
" Neked is jó éjszakát! Nagyon várom már. Te is borzasztóan hiányzol. Egy örökké valóság még nem vagy velem. Én meg imádlak! Jut eszembe...holnap este szabad vagy? Anya meg szeretne ismerni, magyarosat főz neked. Kérlek mondj igent!"
Annyira kíváncsi voltam a válaszra, hogy nem tudtam elaludni. De nem kellett sokáig várnia a válaszra:
" Én is meg szeretném ismerni anyukádat! Magyarosat? hmmm.. persze hogy elmegyek. Neked bármi édesem. De holnap egész nap szabad vagyok. Elviszlek egy különleges helyre. De most mennem kell, mert Zayn itt izél, hogy attól még, hogy Én nem tudok aludni miattad hagyhatnálak téged. Lehet, hogy igaza van. Szeretlek Anne!!!!
Mosollyal az arcomon aludtam el. Különleges hely? Vajon hova akar vinni??
 

1 megjegyzés: