2013. február 2., szombat

3. rész. " A találkozás"

- Biztos, hogy jól vagy? - kérdezte a szőke srác
- Persze, semmi gond - válaszoltam - Amúgy Anne vagyok.
- Én meg Niall.
Mintha nem tudnám, de tettem a hülyét, hogy ne higgye, hogy egy sikítozó rajongó vagyok.
- Nem veled lesz a fotósorozatunk? - kérdezte Niall.
- De és már nagyon izgulok.
- Nem kell izgulnod. Gyönyörű szép vagy, sokkal szebb mint a képen amit mutattak rólad. Gyere a srácok már várnak.
- Rendben.
Niall gyönyörűnek hívott. Ez egy álom. Nem akarok felébredni.
Elkísért a terembe ahol a fotózás lesz. A fiúk már vártak ránk.
- Srácok, ő itt Anne, vele lesz a fotósorozatunk.
- Szia Anne! - köszöntek kórusban a fiúk.
- Tényleg sokkal szebb vagy mint a képeken - mondta Harry.
Már éppen válaszolni akartam amikor belépett a fotós.
- Helló emberek! William Jones vagyok. Én foglak titeket fotózni.
Jöttek az asszisztensek is és beöltöztettek minket a fotózáshoz.
A fotózás nagyon gyorsan elment. A fiúk elképesztően jó fejek voltak. Végig hülyéskedtünk az egészet. Mikor végeztünk William megdicsért, hogy ahhoz képest, hogy ez az első nagyszabású fotózásom nagyon ügyes voltam. Én persze dagadtam a büszkeségtől, főleg amikor ránéztem a fiúkra akik csak helyeseltek.
- Holnapra elküldöm a képeket az ügynökségnek. Még egyszer köszönöm a munkátokat. Sziasztok!- köszönt el William.
Mikor elment a fotós Niall és Harry odajöttek hozzám.
- Nincs kedved eljönni velünk vacsorázni?- kérdezték
- Persze, nagyon örülnék neki. Csak fel kell hívnom anyukámat, hogy később érek haza.
- Rendben, mi majd vacsora után haza viszünk.
- Én vezetek! - mondta Nialler - Végre megvan a jogsim!
- Szuper lesz! - mondtam - Akkor felhívom anyát.
Anya persze rögtön belement abba, hogy elmenjek, hiszen tudja mennyire szeretem őket, és azt is h Niall és Harry a 2 kedvencem.
- Mehetünk! - mondtam a fiúknak.
- Végre! Már nagyon éhes vagyok! Nando's? - kérdezte Niall.
- Tökéletes! - nevettem
- Nekem is jó lesz - vigyorgott Hazza.
Oda felé úton elkezdték énekelni a fiúk a Last First Kiss-t a kocsiban. Nem tehettem róla de rögtön én is elkezdtem velük énekelni és csak akkor vettem magam észre, amikor csak én énekeltem ők meg vigyorogtak.
- Uhh. Bocsánat. Csak imádom ezt a számot!
- Ne kérj bocsánatot! Gyönyörű hangod van! - mondta Hazza.
- Egyszer még egy duetett is énekelhetnél velünk - mondta Niall.
- Az nagyon jó lenne.
Megérkeztünk az étterembe. A fiúk leültettek egy asztalhoz, hogy foglaljam a helyet addig ők elmentek kajáért. Mikor visszaértek egy csomó kaja volt náluk.
- Nem tudtuk, hogy mit szeretsz ezért mindenből hoztunk.
- Úristen nem kellett volna! Ezek közül mindet szeretem. De hogyan fog elfogyni ez a rengeteg étel?- kérdeztem
- Emiatt ne aggódj. Itt van a mi kis ír manónk aki mindent eltakarít! - mondta Harry.
- Az biztos! De együnk mert mindjárt éhen halok! - könyörgött Niall.
Elkezdtünk enni. Észre se vettem, de annyit ettem, hogy mint még soha.
- Neked aztán van étvágyad- vigyorgott Niall.
- Egész nap alig ettem valamit- védekeztem.
- Semmi gond. Imádom, ha egy lány sokat eszik.- válaszolta a kis manó.
- Akkor jó. - és vigyorogtam mint a tejbetök.
Vacsora után a fiúk elvittek a hotelhez.
- Felkísérhetlek a szobához? - kérdezte Niall.
- Örülnék neki.
Mikor elértünk a szobához Niall megfogta a kezem és bele nézett a szemebe.
- Annyira jó volt veled ez a nap Anne.
- Veletek is nagyszerű volt.
- Holnap szabadnapom lesz. Nem lenne kedved velem tölteni a napot? Megmutatnám a várost.
Nem tudtam, hogy mit válaszoljak. Egész testem remegett a boldogságtól. Majd így szóltam:
.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése