2013. február 26., kedd

18. rész " A szomszédok "

Reggel amikor felkeltem Niallt már nem találtam mellettem. Biztosan gyorsan lemászott, hogy apáék ne vegyék észre. Nagyon profi erkélymászó. Ezen nekem is nevetnem kellett. Hirtelen anya hangját hallottam.
- Annie! Vendégeid jöttek!
Ahogy ezt kimondta egy ismerős hang ütötte meg a fülemet.
- Jó reggelt Csipkerózsika! Már meg sem ölelsz?
Hát persze, hogy Harry az.
- Dehogyisnem! - gyorsan kimásztam az ágyból, megölelgettem és összeborzoltam a haját - Jó reggelt Hazz!
- Hmm..csini pizsi - vigyorgott perverzen.
- El a kezekkel a barátnőmtől - Niall lépett be a szobába.
- És itt is van a szőke herceg - forgatta vigyorogva a szemét Harry.
- Niall! - ugrottam a nyakába és szenvedélyes csókot leheltem a szájára - Hiányoztál.
- Szia Anne! - köszönt Louis, Zayn és Liam kórusban.
- Sziasztok srácok! Már annyira régen láttalak titeket! - odamentem hozzájuk és megöleltem őket is.
- Jönnénk mi többet is ha Niall nem sajátítani ki - nevetett Zayn.
- Ez az. Mindig rólad áradozik, hogy Anne ilyen, Anne olyan - mosolygott Louis.
- Köszi srácok! - pirult el Niall és megfogta a derekamat.
- Srácok csak szerelmesek! Hagyjuk őket nyugodtan - vigyorgott Liam.
- Fiatalok! Nem vagytok éhesek? Jó Niall tudjuk, hogy te az vagy! - jött fel anya a szobába.
- Nagyon is! De sietnünk kell a sajtótájékoztatóra. - szomorodott el Hazza - Holnap?
- Rendben! Akkor holnap össznépi reggeli nálunk. - mosolygott anya.
- Öhhm..jut eszembe. Anya ismered a fiúkat? - kérdeztem.
- Persze. Sokat segítettek a költözködésnél.
- Tényleg?- vontam fel a szemöldököm
- Ahha. - nevettek a fiúk.
- Anyukád nagyon jó fej. - mosolygott Hazza és átölelte anyát.
- Köszi Harry! Én is nagyon szeretlek titeket!
- Mi is szeretjük Vicki néni - nevetett Liam, Zayn és Louis.
- Csoportos ölelés! - kiabálta Niall.
Mindenki odament és elkezdte ölelgetni anyát. Idő közben apa is odajött és ő is beszállt.
- Apa, akkor gondolom te is ismered a srácokat.
- Persze, hogy ismerem! Sziasztok srácok! - mosolygott apa
- Helló Will! - mosolyogtak.
- Ne haragudjatok de tényleg mennünk kell, mert Paul nagyon ideges lesz. Köszönünk mindent. Holnap reggel jövünk. - mondta Zayn.
- Várunk titeket! - mondta apa - Gyertek kikísérünk titeket!
- Én lehet, hogy még jövök ma. Persze ha nem baj. - mondta Niall.
- Dehogyis! Gyere minél előbb. - ölelte meg anya Niallt.
Apa és anya lekísérte Louist, Liamet és Zaynt. Csak Hazza, Niall és én maradtunk a szobában.
- Köszi Harry a tegnapit! - és egy puszit nyomtam az arcára.
- Nincs mit Csajszi! Ha ez lesz a jutalom többször adok Niallnek tippeket és mentem ki a szüleidtől.
- Lassan a testtel Styles! - bokszoltam a karjába.
Harry csak pimaszul vigyorgott.
- Szia szerelmem! Később hívlak. Nem tudom mikor tudok eljönni, de amint lehet jövök.
- Rendben. Hiányozni fogsz.
- Te is nekem. - és egy csókot lehelt az ajkaimra.
- Na gyerünk már Niall mert elkésünk! Szia Anne! - mondta Harry, gyorsan megölelt és kivonszolta Niallt a szobából.
Mikor a fiúk elmentek anya és apa feljöttek a szobámba.
- Köszönöm az iPhone-t! Imádlak titeket!
- Mi is téged Anne! - mosolyogtak - De most el kell mennünk. Később jövünk. Addig itt maradsz egyedül?
- Persze.
- Reggeli a hűtőben. - nevetett anya
- Megtalálom.
- Szia prücsök!
Apa és anya lementek és hallottam, hogy indul a kocsi és elmennek. Én felöltöztem, lementem reggelizni és beüzemeltem az új telefonomat. Gyorsan csináltam is magamról egy képet twitterre. Jajj de régen voltam fent. Legnagyobb meglepetésemre a követőim száma nagyon megemelkedett. Egy csomó aranyos üzenetet kaptam, hogy milyen aranyosak vagyunk Niallel és sok boldogságot kívántak. Voltak közöttük utálkozó üzenetek is de azokkal nem foglalkoztam. Láttam, hogy El,Dani és Perrie is bekövettek twitteren. Feltöltöttem a képeket. Ránéztem az órára. Már 3 óra volt! Körbejártam a házat és az udvart. Aztán mikor már nem találtam semmit bekapcsoltam a tv-t és elkezdtem valami csöpögős filmet nézni. Milyen jó, hogy megtanultam angolul- gondoltam magamban.
5 óra körül anyáék is hazaértek.  Kipakolták amit vettek, nem volt közöttük semmi érdekes csak egy csomó kaját vettek.
- Annie! Vettem egy csomó chipset. Este megnézzük a meccset?
- Még szép, hogy meg! Olyan régen néztünk már együtt meccset.
És akkor csengettek.
- Anne kinyitod?
- Persze.
Gyorsan kimentem és kinyitottam az ajtót. Az ajtóban nem volt semmi csak egy csomag egy üzenettel...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése