2013. február 19., kedd

14. rész " Most akkor én is híres vagyok?"

Pontosan 2 órakor megcsörrent a telefonom. Danielle volt az.
- Szia Anne! Itt vagyunk a hotel előtt. Akkor jössz velünk?
- Szia Dani! Persze, hogy megyek. Már nagyon vártalak titeket.
- Akkor gyere le. Lent várunk a parkolóban.
- Sietek.
Leraktam a telefont, felkaptam a táskámat, elköszöntem apáéktól és elrohantam a lifthez. Ahogy kiléptem az ajtón a csajok ott vártak rám.
- Szia Csajszi! - köszöntem kórusban.
- Készen állsz egy hatalmas shopping körútra? - kérdezte Perrie.
- Még szép. Szuper lesz veletek csajok.
- Akkor siessünk. Ide felé jövet megbeszéltük a csajokkal, hogy a kedvenc helyeinkre el fogunk vinni. - mosolygott El.
- Tényleg siessünk, mert 8-ra vissza kell érnem.
- Akkor csak 6 óránk maradt. Siessünk. - nevetett Danielle.
Gyorsan beszálltunk a kocsiba és meg sem álltunk a plázáig. Beléptünk a plázába és a csajok megszállottan vittek egyik boltból a másikba. Mindenhol találtak valamit ami nagyon illett hozzám. A cipőboltban 3 pár magassarkút is vettettek velem, hogy mennyire jól áll és egy modellnek nem szabad mindig tornacipőben járnia. ( Ezzel nem értettem teljesen egyet de nem vitáztam, mert tényleg jól néztek ki a cipők.)
Mikor már megvettünk egy csomó nadrágot és felsőt jöhetett a koktélruha, amit estére nézünk.
Bementünk egy alkalmi ruha boltba és elkezdtünk keresgélni. Sajnos nem találtam semmit ami tetszett volna. Már majdnem feladtam amikor El és Perrie felkiáltott.
- Anne! Gyere ezt nézd! Elképesztő ez a ruha!
- Gyorsan próbáld fel! - mondta Dani.
Besiettem a próbafülkébe és felpróbáltam a koktélruhát. Valami borzasztó gyönyörű volt. Sötét lila és fekete koktélruha, fekete masnival az elején. Pánt nélküli volt és szerintem jól állt nekem de a lányokra bíztam.
Kimentem megmutatni nekik. Ők is el voltak ragadtatva a ruhától.
- Anne! Gyönyörű vagy benne!
- Ezt meg kell venned!
- Niall nem fog hinni a szemének!
Ezekkel a dicsérő szavakkal elmentem a pénztárhoz és megvettem a ruhát.
- Most már, hogy mindent megvettünk én szomjas lettem. Gyertek üljünk be a Starbucksba. - ajánlotta Eleanor.
- Benne vagyok. Én is szomjan halok. - helyeselt Dani.
- Mi is benne vagyunk. - mondtuk Perrievel kórusban.
Beültünk a Starbucksba és elkezdtünk beszélgetni mindenről. Annyira jól éreztem magam a lányokkal.
- Anne, megcsinálhatjuk a hajadat estére? - kérdezte El.
- Persze. Örülnék neki. Nagyon aranyosak vagytok. - hálálkodtam.
- Nem tesz semmit. Imádunk veled lenni. - mosolygott Dani és Perrie.
- Köszönöm csajok, hogy itt vagytok nekem.
Mikor ezt kimondtam egy lány jött oda hozzánk, hogy képet szeretne csinálni az 1D barátnőkkel. Én azt hittem, hogy csak Perrie-ékre gondol szóval én ültem a helyemen. Ekkor odaszólt hozzá ma kislány.
- Te nem szeretnél rajta lenni a képen? - kérdezte szomorúan.
- Dehogyisnem, de azt hittem, hogy csak a többiekre gondolsz.
- Dehogyis! Te is 1D barátnő vagy nem? Az vagy, és nagyon gyönyörű vagy. Láttam a képeket. Egy igazi modellel csinálhatok képeket.
- Nem vagyok én még akkora modell, de örülök, hogy így gondolod. Akkor megyek.
Odaálltam a képhez a csajokhoz. Annyira furcsa volt, hogy fotózkodni akarnak velem az emberek. Mikor elment a kislány a lányok oda fordultak hozzám.
- Anne! Te is barátnő vagy! Ne legyél ilyen! Ez ezzel jár és szokj hozzá már most, mert hatalmas modell karrier vár rád. - kacsintott rám Perrie.
- Csak olyan fura. De hozzá fogok szokni.
- Ez a beszéd. De most siessünk, mert 7 óra van és Annenek egy óra múlva jelenése van.
A rengeteg csomaggal együtt beszálltunk a kocsiba és elmentünk a hotelbe. A szobába érve bemutattam anyáéknak a lányokat. Anya rögtön megkedvelte őket.
- Kicsim. Elmegyek apáddal ma este színházba. Érezd ma magadat jól.
- Rendben.
Anyáék gyorsan elmentek. Együtt maradtam a csajokkal. Könyörtelenül nekem estek. Perrie a sminkemet csinálta, El a hajamat, Dani pedig a ruhát és a cipőt készítette elő amit most vettünk.
- A fekete cipő remekül illik majd hozzá. - vélekedett.
Háromnegyed 8 -ra teljesen készen voltam.
- Gyönyörű vagy! - biztattak a lányok.
- Köszönöm. Este felhívhatlak titeket, hogy sikerült?
- Ezt el is várjuk.
- Köszönök mindent lányok.
- Mi köszönjük, hogy megfogadtad a tanácsainkat.
- Annyira szeretlek titeket.
- Mi is szeretünk Anne! - mondták egyszerre - De most siess, mert elkésel.
- Sziasztok!
Elköszöntem tőlük és elindultam lefelé a liften. Mikor leértem már láttam Niallt, hogy ott vár rám a recepció előtt. Odamentem hozzá és egy csókot adtam neki. Mikor felismert, hogy én vagyok így szólt:.....


2 megjegyzés: