2013. március 21., csütörtök

32. rész " Nem várt hír"

A kocsiban Niall mindent elmesélt Angeláról és az anyukájáról. Megtudtam, hogy a nénit Judienak hívták és már nagyon régóta rákos volt. Annyira hülyén éreztem magam. Itt hisztizek miközben valaki az édesanyját veszítette el.
- Hogy képzelhetted azt, hogy megcsalnálak? - kérdezte Niall miközben megfogta a kezemet.
- Nem tudom. Talán az, hogy láttam, hogy mennyire jól elvagytok Angelával és megijedtem, hogy elveszíthetlek.
- Kis buta. - mosolygott. - Nekem te vagy a világon a legfontosabb, amióta csak megláttalak. Mikor tudom neked ezt bebizonyítani?
- Tényleg annyira buta vagyok. Ne haragudj. Hidd el, hogy én mindennél jobban szeretlek. - csókoltam meg a nyakát.
- Hogy tudnék rád haragudni? Annyira szeretlek. - ő is adott egy puszit a számra, de rájöttünk, hogy a sebváltó nagyon útban van, ezért megbeszéltük, hogy ezt majd egy kényelmesebb helyen folytatjuk.
- Angelával mikor voltatok együtt? - kérdeztem megtörve a csendet.
- Már nagyon régen, és körülbelül fél évig tartott. 16 évesek voltunk. Nagyon bírtuk egymást, de nem volt meg az ami veled megvan. Szép lány meg minden, de nyomodba se ér.
- Aranyos vagy. - mosolyogtam.
- Csak az igazat mondom. - mosolygott vissza. - A fiúk rendesen kivilágítottak mindent.
- Az biztos. - nevettem. - Remélem nem égettek oda semmit.
- Azt én is. Nagyon éhes vagyok.
- Akárcsak én.
- Ezért imádlak ennyire. Te akármennyit eszel nem látszik rajtad. Más modellek annyit szenvednek a súlyukkal,  te meg nyugodtan eszed a zsírosabbnál- zsírosabb kaját és egy deka felesleg sincsen rajtad.
- Csak emiatt? - kérdeztem nevetve.
- Dehogyis. Rengeteg oka van. De ezt majd később elmondom.
- Ezt behajtom. - nevettem.
Kézen fogva bementünk a házba. A fiúk énekeltek és főztek. Annyira édesek voltak így együtt. Mikor megláttak minket felkiáltottak.
- Megtalálta az elveszett hercegnőt! - nevetett Liam.
- De az üvegcipőjét tornacipőre cserélte amint látom. - folytatta Louis. - Nem mintha nem állna jól.
- Nem is tudom Annie-t estélyiben elképzelni. Biztosan abban is gyönyörű lenne, de ez az igazi stílusa. - nevetett Zayn.
- Hál'istennek, hogy megjöttetek. - szaladt oda Hazza hozzánk és megpörgetett a levegőbe. - Annyira örülök, hogy nem lett semmi bajod. Én akartam érted menni, de Niall erősködött. Remélem minden rendben közöttetek. - suttogta a fülembe.
- Persze. Köszönöm, hogy így aggódsz értem. Szeretlek. - suttogtam vissza.
Nem szólt semmit csak mosolygott és lerakott a földre.
- Csináltunk egy kis spagettit, mert Louis mindenáron azt akart enni. Nektek is jó lesz ugye? - kérdezte Liam.
- Még szép, hogy jó! Imádom. - nevettem. - Kész van már?
A Liam, Louis és Zayn nevetésben törtek ki.
- Ha Eleanor az én lány megfelelőm, akkor te Niall klónja vagy. - nevetett Louis.
- Félelmetes mennyire ugyanolyanok vagytok. - mondta Liam.
- Teljesen egymásnak lettetek teremtve. Mi mindig mondtuk Niallnek, hogy fog találni egy lányt aki teljesen olyan lesz, mint ő, csak várjon türelmesen. Örülünk, hogy te lettél az. - mosolygott Zayn.
- Ja Niall! Reméljük nem gond, de Anne hivatalosan is a kishúgunk. - jött oda Louis és átölelte a vállam.
- Dehogyis gond! Örülök, hogy ennyire szeretitek és itt lesztek neki ha én valami hülyeséget csinálok és megbántom akaratomtól függetlenül.
Megfogtam Niall kezét és megcsókoltam az arcát.
- Köszönöm fiúk, hogy ennyire aranyosak vagytok. Én is nagyon szeretlek titeket! Mindig is vágytam nagy testvérekre és most kaptam 4 bátyót.
- Meg 3 nővért. - nevetett Liam. - Danielle az előbb hívott és mondta, hogy nagyon hiányzunk már nekik. Téged külön megemlített, hogy nagyon hiányzol és egy újabb shopping menetre visznek ha haza jönnek.
- Szuper! Nekem is nagyon hiányoznak. Mikor jönnek? - kérdeztem.
- Holnap délután indul a repülőgépük.
- Már csak egy kérdésem van... - mondtam ijedtséget színlelve.
- Mi baj van? - kérdezték rögtön.
- Mikor eszünk már, mert ki fogok halni. - nevettem.
Mindenki nevetésben tört ki én pedig odaszaladtam Liamhez aki egy tányér spagettit nyomott a kezembe. Hirtelen megcsörrent Louis telefonja.
- El az! - mondta mosolyogva - Szia édesem! Igen. Mi? Akkor mikor tudtok haza jönni? Hétfőig nem indítanak gépeket? Oké menj csak. Szeretlek.
- Mi baj van??.....

1 megjegyzés: