2013. március 12., kedd

27. rész " Egy közös délután"

A fiúknak elállt a lélegzete. Mintha megfagyott volna a levegő. Éreztem, hogy mindenki ugyanarra gondol.
- Nem, nem történhet meg még egyszer!- mondtam és elkezdtem kirohanni a házból.
Nem foglalkoztam semmivel csak rohantam.
- Harry! - kiabáltam - Haaarry!!!
Hirtelen valaki elkapta a karomat és visszarántott. A rémülettől sikítani sem tudtam. Akaratomtól függetlenül kitörtek a könnyek a szememből.
- Héé! Anne! Mi baj van? - kérdezte az idegen.
Ezt a hangot ezer közül is felismerném...Harry. Gyorsan megfordultam. Ott állt előttem. Semmi baja nem volt. A megkönnyebbüléstől még jobban sírni kezdtem. Nem szóltam semmit csak a nyakába borultam.
- Anne! Miért sírsz? Naa..mondd már! Utálom amikor szomorú vagy. Na ne sírj már! - mondta.
- Annyira örülök, hogy itt vagy. - mondtam könnyek között - Azt hittem veled is az lesz, mint Niallel..azt már nem bírtam volna ki.
- Miért történt volna az? Csak átmentem egy DVD-ért. Jaaa..- leesett neki - Kate..
Nem válaszoltam csak bólogattam.
- Te miattam aggódtál ennyire? De butus vagy. Értem nem kár.
- Ezt nem mondhatod komolyan. Sokkal többet jelentesz nekem, mint te azt képzeled. - mondtam neki egy karba vágással egybe kötve.
Nem szólt semmit. csak elmosolyodott és megölelt.
- Gyere! Menjünk be!
Besétáltunk a házba, ahol a fiúk már nagyban az ebédet ütötték össze.
- Hál'istennek Harry! - mondták a fiúk.
- Csak egy DVD-ért mentem el. Kate nem tudott volna velem csinálni semmit. Túlságosan megijedt Annie-től.
Erre mindenki elkezdett nevetni. Sokkal jobb lett a hangulat a házban. Odamentem Niallhez aki egyedül állt a  konyhabútor mellett. Mikor odaértem hozzá átöleltem a derekát és egy puszit nyomtam az arcára. Elmosolyodott és egy csókot nyomott a számra.
- Hmmm..ez fini volt. - mondtam mosolyogva - Ebből kérek még.
- Ne legyen kisasszony telhetetlen. Majd egy szót suttogott a fülembe : Bali
Erre rögtön sokkal jobb kedvem lett. Hétfőn indulunk Niallel Balira egy hétre. Annyira várom már. Még vásárolni is el kell mennem. Nem baj. A csajok hétfőn jönnek haza, majd elhívom őket.
- Na milyen filmet hoztál? - kérdezte Louis Harryt.
- Igazából többet hoztam. Romantikus vagy vígjáték?
- Vígjáték. - mondta Louis, Liam és Zayn egyhangúlag.
- Háát.. én a romantikusra szavazok. - mondta Niall rám sandítva.
- Majd Balin annyi romantikus filmet néztek amennyit akartok. - nevetett Zayn.
- Valamiről lemaradtam? - kérdezte Harry - Bali?
- Uhh.. neked elfelejtettem mondani. - mondta Niall - Hétfőn Anne-el Balira megyünk nyaralni.
- Ááááá - mondta Harry közömbösen - Legyetek jók. - mondta már nevetve.
Én láttam rajta, hogy valami nincsen rendben, de nem szóltam semmit. Majd ezt is megkérdezem tőle.
- Kész a kaja! - mondta Liam - Mindenki vegyen egy tányérral és indul a mozi.
- Igenis kapitány! - hülyéskedett Niall.
Mindenki vett egy tányérral a fini ebédből és letelepedtünk a kanapéra. Harry a Johnny Engish-t hozta el.
Imádom ezt a filmet. Főleg a fiúkkal nézni. Előre nevetek.
Niallel szétnyitottuk a kanapét és lefeküdtünk mind a hatan. Én Niall és Harry közé kerültem. Hoztam egy takarót. Mindenkit betakart akkora nagy volt.
- Indul a mozi! - kiabáltak a fiúk.
Távirányíthatós volt a redőnyt. Lehúztam a redőnyöket és elindítottuk a filmet. Nem tudtam nagyon figyelni a filmre, mert Harry és Niall folyamatosan lökte nekem a hülyeséget. Annyira kifáradtam a nevetéstől, hogy alig bírtam ébren maradni. Ráfeküdtem Niall mellkasára és hallgattam a szíve dobogását. Nem tudom meddig próbáltam elaludni, de valaki simogatta a hátamat, miközben próbáltam elaludni, de ez nem Niall volt. Erre már nem bírtam visszareagálni, mert elaludtam.
Álmomban Harry szerelmet vallott, hogy nem engedni, hogy elmenjek Niallel Balira, mert engem szeret. Én meg összetörtem a szívét azzal, hogy Niallt választottam.
Aztán hirtelen felkeltem. A szobámban voltam az ágyban és valaki aludt mellettem.
- Niall! Kérlek kelj fel édesem! - simogattam - Valamit meg kell beszélnünk...

5 megjegyzés:

  1. uuuuuuuuuuuuuh*-----------* nagyon jó! és kíváncsi vagyok mi lesz*o* siess a kövivel!!:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jóóó...! Imáádddoooommmmm! *.* Siess a kövivel :D

    VálaszTörlés
  3. Siess a kövivel :) Imádom <33

    VálaszTörlés
  4. wow ez nagyon jó nem rég kezdtem el olvasni de nem tudtam abba hagyni és gyors a kövi kíváncsi vagyok hogy bonyolódnak a szálak

    VálaszTörlés