2013. március 17., vasárnap

30.rész " A volt barátnő.."

A fiúknak igazuk lett. Rekord idő alatt beértünk a stúdióba. Csodálkozom, hogy nem meszeltek le minket, olyan gyorsan jöttünk. Gyorsan kiszálltam a kocsiból, meg se vártam a fiúkat csak, mint egy őrült rohantam be a recepcióhoz.
- Jó napot! Anne Saturday vagyok. Fél kettőre kellett jönnöm fotózásra.
- Jó napot! Igen, már nagyon vártunk. A 17-s teremben lesz a fotózás. Megtalálja?
- Persze. De jöttek kísérőim is. Biztosan hamarosan itt lesznek. Kérem mondja meg nekik hova kell jönni.
- Ezer örömmel. Sok sikert!
Felmentem a második emeletre és rögtön megtaláltam a megfelelő termet. Bent már javában folyt a munka.
- Anne!- kiáltott fel egy ismerős hang - De jó hogy itt vagy! Michael vagyok. Velem beszéltél telefonon.
- Jó napot! Bocsánat, hogy kicsit késtem, de nagyon nehéz volt elindulni.
- Semmi gond. - rázta meg a férfi a kezem és mosolygott. - Gyere körbe vezetlek.
Megfogta a karomat és bevitt egy elszeparált részre ahol a fotózás fog zajlani.
- A fotózásnak egy kicsit retro hangulata lesz, mert a Chanel egy új retro kollekciót ad ki és külön téged kértek, mert annyira tetszettek nekik a képeid.
- A..a..Chanel? - kérdeztem meglepődve.
- Persze. Mondtam, hogy nagyobb divatcégek érdeklődnek irántad.
- Nem gondoltam, hogy a Chanel. 1000%-s erőbedobással fogok dolgozni. - mosolyogtam.
- Ez a beszéd. Ő lesz a fotósod. David Rogers.
- Nagyon örülök David. - fogtam kezet a sráccal.
25- 30 év körüli férfi lehetett. Barna haja és kék szeme volt. Összességében egész jól nézett ki.
- Anne! Én is nagyon örülök. Láttam a képeidet. Fantasztikus vagy, fiatal korod ellenére és hallottam az anyajegyeidről. Egyáltalán nem gond és a mostani divat a természetességre figyel.
- Köszönöm szépen. - mondtam elpirulva.
- És a fodrászod és stylistod pedig Angela lesz. Angelaa!! Hol vagy?
- Az előbb ment ki a büfébe. - mondta David.
- Akkor megvárjuk.
- Na mi a helyzet kislány? - kérdezte valaki átkarolva a derekamat.
- Szia Harry! Hát ideértetek! Féltem, hogy nem találtok ide.
- Mi ne találnánk oda valakihez. - nevetett Zayn.
- A recepciós csajt úgy kellett fellocsolni mikor meglátott minket és mondtuk, hogy veled vagyunk. - mondta Louis.
- De szerencsére egy 17-s termet ki tudott nyögni. - mondta Liam mosolyogva.
- Mi lesz a fotózás témája? - kérdezte Harry.
- Retro divat a '13-as években.
- Ez izginek hangzik. - mosolygott Louis - Remélem nem gond ha itt maradunk.
- Dehogyis gond! - nevettem - Fiúk ők itt David és Michael! David, Michael ők itt a srácok: Louis, Zayn, Liam és Harry.
- Ááá.. a híres One Direction. Örülök, hogy találkozhatunk. - mosolygott Michael.
- Én is nagyon örülök. - tette hozzá David.
- Nem különben. - mondták a fiúk kórusban.
- Niall hol van? - kérdeztem ijedten.
- Ne idegeskedj csak elment a büfébe és találkozott valami régi barátjával. Majd jön. - mondta Zayn és átkarolta a nyakamat.
De hirtelen bejött Niall egy lány kíséretében. Annyira jól elvoltak, hogy nem tudtam szóhoz jutni. Ezt a fiúk is észre vették, mert ők szóltak először.
- Niall! Bemutatod a barátnődet? - kérdezte Louis egy kicsi szemrehányással.
- Srácok. Ő itt Angela. A volt....barátnőm.
Nekem itt dobta le az agyam a szíjat. A volt barátnője?! De jó. A volt barátnője a fodrászom lesz a fotózáson. Angela magas szőke hajú lány volt. Kicsit idősebb, mint Niall. Nem volt túl szép, de nem is volt csúnya. Átlagos feje volt.
- Szia Anne vagyok. - mentem oda hozzá - Még nem találkoztunk.
- Szia! Te vagy a modellünk ugye? Nagyon örülök.
- Kezdhetnénk? - kérdezte Michael.
- Persze. - mosolygott Angela. - Gyere Anne! Megmutatom a ruhákat, amiket fel kell venned. Majd később még beszélünk Niall.
A fiúknak és nekem is leesett az állam. Gondoltam ők is észre vették, hogy Niall nem mutatott be, mint barátnőjét.
Gyorsan felöltöztem, Angela kisminkelt és indult is a fotózás.
- Gyönyörű vagy. - mondta Louis, Liam, Zayn és Harry kórusban.
Niall a sarokban állt és a telefonjával szórakozott. Borzasztóan éreztem magamat.
A fotózás nagyon gyorsan elment. Háromszor kellett átöltöznöm. Két órán belül meg is voltam. David és Michael nagyon meg voltak elégedve velem és azt mondták, hogy szólni fognak ha legközelebb lesz valami munka. Megköszöntem, hogy ilyen jó fejek voltak és eljöttünk.
A kocsiban Niall egy szót sem szólt hozzám. Én előre ültem Harry és Zayn mellé, míg Niall Liam és Louis mellett ült hátul.
- Szuper voltál Anne! Úgy csináltad, mint az igazi profik. - dicsért meg Liam.
- Biztosan kapsz egy csomó felkérést ezek után. Melyik divatcégnek fotóztak? . kérdezte Zayn.
- A Chanelnek azt hiszem.
- Jézusom! Anne! A világ legnagyobb divatcégének fotóztak. Nagyon mázlista vagy te kislány. - nevetett Louis - Hatalmas élmény volt. Remélem máskor is elhívsz minket!
- Még szép. Ti vagytok a legjobbak. Annyira jó volt, hogy ott voltatok velem a fotózás alatt. Köszönöm szépen.
- Ez a legkevesebb amit megtehetünk az újdonsült kishúgunkért. - mosolygott Liam.
- De aranyosak vagytok. Köszönöm. Nekem is olyan, mintha a bátyáim lennétek.
- De a bikini fotózásod lesz. Én leszek az első akit meghívsz ugye Anne? - mosolygott perverzül Harry.
- Még meggondolom. - cinkeltem nevetve.
- Niall neked hogy tetszett? - kérdezte Liam.
- Mi? Ja..igen. Gyönyörű voltál kicsim.
- Kösz. - mondtam közömbösen.
Nagyon ideges voltam Niallre. Nem tudom mi ütött belé. De nem szólok hozzá. Ő fog bocsánatot kérni. Ahogy haza értünk Niall rögtön telefonálni kezdett. A fiúkkal bementem a házba, ők leültek filmet nézni. Én bementem a konyhába összedobni valami kaját. Niall bejött még mindig telefonnal a fülén. Félfüllel meghallottam, hogy mit mond.
- Hé Angie! Semmi gond. Később találkozunk. Majd hívlak. Szia.
Ezekre a szavakra valami összetörött bennem. Leejtettem a tálat a kezemből és elkezdtem rohanni. Hallottam, hogy a fiúk kiabálnak utánam, de nem figyeltem rájuk. Csak szaladtam. Lefutottam A Temze partjára és csak sírtam. Nem érdekel, hogy ki lát. Ki akartam adni magamból a fájdalmat...

3 megjegyzés:

  1. Istenem egyszerűen k**asz*t jó volt :D Siess a kövivel:D<3

    VálaszTörlés
  2. uhhh*-* izgalmas nagyon*_* imádom a blogodat! siess nagyon a kövivel!:D♥

    VálaszTörlés
  3. wow eszméletlen jó és nagyon izgi gyors a kövit

    VálaszTörlés